Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Histoire de Alicia
23 mars 2012

Salut à tous!! Il faut absolument que je vous

IMG_0540Salut à tous!!

Il faut absolument que je vous raconte ma journée du mercredi!

 C'était une journée surprise!!! Ma maman nous a emmené à Disneyland Paris! Trop génial!!! Là sur la photo, nous sommes à la gare, pour aller direction Marne la Vallée.

 

Witam wszystkich!!

Musze wam absolutnie opowiedzieć co się wydarzyło w Środę!

To był dzień - niespodzianka! Mamusia zabrała nas do Disneylandu!! Super, nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy to usłyszałam. Na zdjęciu jesteśmy na peronie i czekamy na nasz pociąg, kierunek Marne la Vallée, to miasteczko gdzie znajduje się Disneyland!

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Histoire de Alicia
Publicité